PODZIEL SIĘ

W związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, w trosce o zdrowie mieszkańców warto przypomnieć, że wiele urzędowych spraw można załatwić nie wychodząc z domu.

Dzięki e-usługom można np. zgłosić urodzenie dziecka, podpisać elektroniczne dokumenty, uzyskać odpis aktu cywilnego a od niedawna także złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego. Aby złożyć wniosek o dowód online, należy wejść na stronę Ministerstwa Cyfryzacji (obywatel.gov.pl) tam tez znajdziemy zasady postępowania krok po kroku.

Ponadto warto zaznaczyć, że od ponad pół roku w Urzędzie Miasta Bełchatowa działa usługa Mobilnego urzędnika, który pomoże załatwić sprawy urzędowe bez konieczności wychodzenia z domu. By skorzystać z takiej formy wsparcia, należy wcześniej zgłosić taką potrzebę. O taką pomoc można wystąpić: telefonicznie – Punkt Obsługi Klienta tel. 44 733 51 16, bądź wysyłając zgłoszenie na adres e-mail: mobilnyurzednik@um.belchatow.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Informujemy, że na stronie ebelchatow.pl komentarze podlegają moderacji. Zostaną opublikowanie wkrótce po akceptacji.

Please enter your comment!
Please enter your name here